menu

slider

Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2014

Leobet: Πολλά γκολ στον πρώτο όμιλο...


   Καλησπέρα φίλοι μου. Πάλι καλά που έσπασε λίγο η γκινια χθες και είδα το χρώμα του χρήματος έστω και στο μονό αποδεκτό. Σίγουρα πλούσιοι δεν γίναμε αλλά ήταν μια ψυχολογική "ντοπα" για το τριήμερο που ακολουθεί.


   Champions league έχει σήμερα το πρόγραμμα αλλά και championship Αγγλίας. Στο "σεντονι" τα πράγματα στο μυαλό μου είναι ξεκάθαρα. Δύο οβερ και τέλος (κοίταξα και τους άσσους των Ζενιτ και Μπενφικα).Τα παιχνίδια μου είναι το Γιουβέντους-Ολυμπιακος και Μάλμε-Ατλετικο. Σε αυτές τις αποδόσεις δέχομαι να παίξω...

   Στην Αγγλία έχω δύο οβερ και τρία μεγάλα σημεία. Στα παιχνίδια Μιλγουολ-Μπλακμπερν και Μπολτον-Καρντιφ θα επιλέξω το οβερ και θα τα παίξω σε μια δυάδα. Στα παιχνίδια Ιπσουιτς-Γουλβς και Μπραιτον-Γουιγκαν θα πάω με το Χ...Δύσκολο σημείο η ισοπαλία, θέλει και την βοήθεια της τύχης. Τέλος θα ρισκάρω αρκετά με το διπλό της Χαντερσφιλντ μέσα στο Πραιαντ Παρκ της Ντέρμπι...Αυτό θα το βάλω βάλω και σε σύστημα 1-2-3 με τα χιναρια.

   Αυτά είναι τα παιχνίδια μου φίλοι μου.Καλη επιτυχία σε ότι διαλέξετε...

Δυάδα:Γιουβέντους  οβερ  (1.95), Μάλμε  οβερ  (1.80), με 60 μονάδες.
Δυάδα: Μιλγουολ οβερ (1.80), Μπολτον οβερ (1.90), με 60 μονάδες.
Σύστημα 1-2-3: Ιπσουιτς  Χ  (3.41), Μπραιτον  Χ  (3.22), Χαντερσφιλντ  2  (5.28), με 28 μονάδες ή Ιπσουιτς, 30 μονάδες η Μπραιτον,18 μονάδες η Χαντερσφιλντ, 6 μονάδες οι δυάδες και 2 μονάδες ή τριάδα. Σύνολο 96 μονάδες.