menu

slider

Πέμπτη 6 Νοεμβρίου 2014

Leobet: Το γιουροπα και η νίκη - αφιέρωση...


   Καλησπέρα φίλοι μου. Ο μέγας και τρανός Νοιερ έβαλε στοπ στα σχέδια μου για ταμείο. Όποιος είδε την διπλή απόκρουση που έκανε στο β' ημίχρονο καταλαβαίνει τι λέω. Δεν μπορώ να πω ότι με πήρε από κατω, έτσι δέχομαι να χασω. Η αλήθεια είναι ότι με απογοήτευσε λιγάκι η Μπιλμπάο...Σήμερα ζητάω το ταμείο στο Γιουροπα για πολλούς λογους...Θέλω να ικανοποιήσω τους φίλους μου που με διαβάζουν καθημερινά, θέλω νίκη για να ανέβει η ψυχολογία, μα πιο πολύ θέλω ΤΑΜΕΙΟ για να το αφιερώσω σε ένα φίλο που περνάει δύσκολες ώρες...


   Ας πάμε στα δικά μας.Το μενού έχει απ'ολα σήμερα. Σημεία, οβερ και σκορακια που μετά από καιρό τα ξαναβάζω στο παιχνίδι μου.

    Στα σημεία θα δώσω το βάρος σήμερα και συγκεκριμένα στη δυάδα των Εβερτον και Λεγκια όπου αν περάσουν θα μου δώσουν την νίκη απόψε.

    Στα οβερ θα φτιάξω δύο δελτία με τρία ματς.Στο πρώτο δελτίο θα βάλω τα παιχνίδια Αστέρας-Τοτεναμ, Ζυριχη-Βιγιαρεαλ και Παναθηναικος-Αιντχοφεν...Στο δεύτερο θα ρίξω λίγο τις αποδόσεις και θα πάρω το οβερ στα παιχνίδια Βολφσμπουργκ-Κρασνονταρ, Σπαρτα-Σλοβαν και Φεγενορντ-Ριεκα...

    Τέλος θα ποντάρω σε σκορ...Τέσσερα παιχνίδια σε σύστημα 2-3-4 με λίγα ευρουλακια. Έχουμε και λέμε Μπεσικτας 3-1, Ντιναμο Μόσχας 3-0, Ναπολι 2-0 και Σεβίλλη 3-1...

    Αυτά για σήμερα φίλοι μου.Ηθελα να κάνω και ένα σχόλιο για κάτι υπερ-Ταμεια που είδα σήμερα(από αυτά που δεν παίρνεις ούτε το 30%  του πονταρισματος σου) αλλά τελικά δεν θα ρίξω λάδι στη φωτιά. Απλά θα πω ότι είστε ΛΙΓΟΙ ΚΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ...Καλή επιτυχία φιλαράκια μου...


Δυάδα: Εβερτον 1 (1.86), Λεγκια 1 (1.65), με 70 μονάδες.

Παρολι: Αστέρας οβερ (2.05), Ζυρίχη οβερ (1.65), Παναθηναικος οβερ (2.05), με 40 μονάδες.

Παρολι: Βολφσμπουργκ οβερ (1.55), Σπαρτα οβερ (1.55), Φεγενορντ οβερ (1.80),με 50 μονάδες.

Σύστημα 2-3-4: Μπεσικτας 3-1 (12.00), Ντιναμο Μόσχας 3-0 (9.50), Ναπολι 2-0 (7.00), Σεβίλλη 3-1 (11.00), με 4 μονάδες οι δυάδες και από 1 μονάδες οι τριάδες και η τετράδα. Σύνολο 29 μονάδες.